10/11/2009

Free Gift Dari Puan Finaz

ANDA MAHU BANNER SEPERTI INI?


Photobucket

ATAU SEPERTI INI?

Photobucket

TERUSKAN MEMBACA.....

Saya mengucapkan terima kasih kepada Puan Finaz yang telah menghasilkan 'imej banner' saya ini. Lebih best lagi kerana ia percuma:-) Kebetulan juga saya sedang mencari-cari designer untuk projek saya.

Begini kisahnya..

Beberapa hari yang lalu, saya sampai ke blog Puan Finaz. Alhamdulillah, memang rezeki saya, saya terbaca satu tawaran perkhidmatan edit photo percuma bagi 'followers' blog beliau. Saya pun follow dan email kepada Puan Finaz. Tak lama, 3 hari, tempahan saya siap. Dan inilah gambar-gambar yang telah di 'touch-up' oleh Puan Finaz.

Sekarang ni, tawaran perkhidmatan percuma ini sudah tamat, tapi Puan Finaz masih menerima tempahan untuk servis ini. Harganya, RM10 untuk 1photo=4 banner. Banner photo ini bolehlah digunakan untuk bertukar 'link banner' dengan blogger lain, masukkan dalam post sebagai signature, dijadikan header or letakkan di sidebar blog. Boleh jugak dijadikan banner untuk usaha promosi anda (untuk produk sendiri/ produk affiliate).

Puan Finaz adalah seorang freelance designer. Untuk mendapatkan khidmat beliau berkaitan grafik design, sila lawati laman web beliau di IlhamCipta.com. Juga, jangan lupa lawati blog beliau di http://thefinaz.blogspot.com. Manalah tahu ada free gift lagi:-)

Photobucket

Photobucket

2 ulasan:

  1. Ustaz.......thank you very much... saya tak tahu bagaimana nak express kan rasa timakasih yg tak terhingga. May Allah Bless U Always..tq again..

    BalasPadam
  2. Puan Finaz, terima kasih kembali. Saya juga bersyukur bertemu dengan designer seperti Puan. Harga dan kualiti kerja Puan memang berbaloi2:-)

    Semoga Puan, suami dan anak2 sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah:-)

    BalasPadam