03/01/2010

Doakan Kami Sekeluarga


  Doakan Kami Sekeluarga





Photobucket


Sepanjang hari ini saya, ibu dan dua orang adik perempuan saya berada dalam perjalanan dari Kuching ke Bintulu yang memakan masa lebih 10 jam. Alhamdulillah, urusan kami di Kuching berjalan lancar dan dimudahkan oleh Allah (SWT). Minta saudara semua doakan keselamatan kami sekeluarga.

PS: [Kemaskini] Waktu sekarang ialah jam 23:11. Alhamdulillah, sudah selamat sampai di rumah di Bintulu.  Betul-betul ketika saya memasuki bandar Bintulu, seorang kawan lama menghubungi telefon bimbit saya. Alhamdulillah, ingat juga dia dengan saya.

8 ulasan:

  1. Tanpa Nama3/1/10 19:38

    Aslmkm Uztaz,
    Tkasih byk kerana ikutin Kak G ya. Ni kira kita nang orang Sarawak benar2? Kak G & family dulu marik diam di Kuching .. lama juak, kurang lebih 7 tahun .. boleh juak kelakar Sarawak dikit2.

    BalasPadam
  2. insyaAllah.. moga pejalanan akan baik n segala urusan dipermudahkan

    BalasPadam
  3. DDrfauziah:

    Wa'alaikunsalam wrb, Dr Fauziah. Terimak kaseh juak datang ke jurnal saya tok.

    Auk eh, saya nang orang Sarawak, diam di Bintulu. Kamek orang ke Kuching ariya nganta adik kamek ke training nurse, alu nyempat bercuti dan ngabas dak adik kakak.

    Tahniah, kitak masih dapat klaka Sarawak.

    BalasPadam
  4. maiyah:

    Salam Kak Maiyah. Terima kasih, Amin;-)

    BalasPadam
  5. semoga selamat semuanya!
    Insya Allah :)

    BalasPadam
  6. e.l.i.s.s.m.i.e:

    Salam e.l.i.s.s.m.i.e. Terima kasih ya. Alhamdulillah, sudah selamat;-)

    BalasPadam
  7. Salam Ustaz. Patutlah sunyi aje dunia blog. Rupa-rupanya Ustaz bermusafir dan terpaksa "jamak" entri untuk blog ustaz. Saya belum sempat mendoakan lagi, ustaz pula telah selamat pulang. ALhamdulillah.

    BalasPadam
  8. Mybabah:

    Salam Bang Samsudin. Alhamdulillah, 30/12 - 03/01, saya bermusafir ke Kuching. Menghantar adik dan menziarahi saudara-mara.

    Terima kasih. Doakan juga agar tahun ini kehidupan kita lebih. Amin

    BalasPadam