Apa Kata Mereka Tentang Blog Ini

Apa Kata Pembaca Tentang Blog Ini

Berikut ialah apa kata mereka yang telah membaca blog ini. Pendapat mereka yang saya siarkan di sini, saya kumpul sejak memulakan blog ini tiga tahun yang lalu.

Saya juga mengalu-alukan pendapat dan testimoni daripada anda. Sekurang-kurangnya, untuk saya tahu ke mana hala-tuju mahu saya bawa blog ini dan tahu kelebihan dan kekurangan blog ini dari pandangan pembaca.

Kerana saya menulis untuk anda.

TERIMA KASIH :)


Sri Diah Shaharuddin


Saya mencari sesiapa yang berkebolehan menulis dan ingin membukukan tulisan mereka. Saya sudahpun membaca blog ustaz dan memang ada tulisan yang sesuai untuk dibukukan.

SRI DIAH SHAHARUDDIN
Novelis, Editor.

20 Disember 2009.


Zamri Mohamad


Tuan Norudin Draman dari Bintulu Sarawak dipilih memiliki set buku dan VCD Maxwell bernilai RM150.00. Beliau mencipta kreativiti baru dalam mengaplikasi buku teknik menulis berjudul Cari Duit Cara Mudah Sebagai Penulis Bebas menjadi bahan ceramah agama. Sememangnya di luar jangkaan... saya!

ZAMRI MOHAMAD
Penulis Profesional dan Jurulatih Penulisan.

24 Disember 2009.


Zharulnizam Shah Z A



Ikhlas RHD354H ada bab-bab yang saya kira dapat mendidik dan menyentuh jiwa. Teruskan usaha dakwah syeikh! Salam ramadhan!......

ZHARULNIZAM SHAH Z A
Guru, Penulis, Novelis, Penyair.

20 Ogos 2011.


Eeta Fee



..yang saya ingat saya mencari satu rencana tentang golongan yang sedikit kerana ada doa yang menyuruh kita memohon untuk dihimpunkan kita bersama dengan golongan yang sedikit itu. banyak blog yang keluar. tapi saya tertarik dengan tulisan ustazcahaya dan dalam hati saya berkata,"inilah yang kucari". Yang baik semua adalah kerja Allah.

..saya pun terus bookmark blog ini sebab bila waktu lapang saya suka baca dan akan baca yang lainnya.

EETA FEE
4 Julai 2012.


Wafa Damayanti




Alhamdulillah..ustad, I like your update blog n posting web:ustazcahaya very amazing

Barakallah..ustad,tulisannya penuh inspirasi Like this ^_^

.. coba cari dgn kata kunci "kisah motivasi wanita muslim cacat". awalnya mau cari hal yg bisa motivasi teman yg cacat karna dulu ktk kecil saya jg pernah cacat ustad..

.. yah..cuma bisu dan tuli tp karna terapi dan perjuangan ibu saya normal skrg..coba buka dilaman pertama..luar biasa..meski pakai bahasa melayu tp saya ngerti..syukron


WAFA DAMAYANTI
Pembaca dari Indonesia.

14 Jun 2012.


Nuradyani Rosli


Tahniah ustaz. You definately have the niche in writing. Keep it up :D

NURADYANI ROSLI
Guru, Blogger.

25 Disember 2010.