Isnin, September 20, 2010

20092010 (Masih Mahu Bercuti...)


20092010
(Masih Mahu Bercuti...)





20092010.. 20.09.2010.. 20 September 2010. Cantik nombor untuk tarikh hari ini. Saya sememangnya seorang yang suka dengan nombor; walaupun bukanlah seorang pelajar yang pintar matematik. Namun, saya bukan penggemar perjudian nombor ya;-)

Alhamdulillah, hari raya tahun ini sudah dilalui dengan bahagia dan menyenangkan. Sejak Ramadan, kehidupan ada perubahan (semoga berkekalan). Semakin popular mengkali (Bahasa Melayu=barangkali..). Hehe ;p

Seorang sepupu sudah dua kali menegur blog ini yang semakin jarang dikemaskini. Saya terus berjanji, seperti sebelum ini, selepas cuti raya ini akan kembali seperti biasa.. Insya Allah, draf untuk pengisian blog ini selepas ini sudah banyak; dalam buku catatan dan yang masih kekal dalam kepala.

Alhamdulillah, setakat hari ini, pesanan buku Reformat Hatimu sudah mula dipos berperingkat-peringkat. Hari ini tadi cuma dapat poskan tiga pesanan. Satu pesanan 5 naskhah. Satu 3 naskhah. Satu 2 naskhah. Dua pesanan dari semenanjung dan satu dari Sabah. Esok akan pos lagi. Lusa sedikit lagi. Tulat lagi. Insya Allah.

Saya merindui Ramadan dan cuti raya yang baru berlalu.
Suasananya, perasaannya dan jamuannya.

Oh, saya masih mahu bercuti... ;-)



Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada saudara yang membaca ini. Semoga kehidupan kita lebih baik selepas ini. Semoga Ramadan yang baru berlalu, membawa perubahan kecil yang besar kesannya dalam kehidupan kita. Amin;-)