22/02/2018

Qaf Blogger


Qaf Blogger




Semalam, saya melamar tugas sebagai Penulis Artikel dari seorang usahawan besar. Puan Usahawan tersebut merupakan pembaca blog 'Jurnal Online UstazCahaya' sejak tahun 2009.

Beliau mencari seorang penulis (content writer) tetap dengan gaji bulanan. Cara kerjanya penulis hanya perlu menulis sejumlah artikel dalam sebulan dan hantar kepada beliau secara online sahaja.

Mudah-mudahan tugas tersebut menjadi rezeki saya. Skop tugasnya juga sesuai dengan keselesaan saya dalam bidang rezeki dari penulisan.

Kerja-kerja seperti ini adalah antara sumber rezeki saya sejak dahulu, cuma lama berhenti ketika saya bekerja di Negara Brunei Darussalam.

Semoga bermula tahun 2018 ini terbina landasan yang kukuh bagi saya meraih rezeki dari bidang penulisan.

Allahumma. Amin Ya Rabb Al-Alamin.

Norudin Draman UstazCahaya

Facebook | instagram
#dariblogustazcahaya
#ustazcahaya


QASEH ANNUR FATIHAH BINTI NORUDIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan