17/03/2010

Saya bercuti ya;-)


Saya bercuti ya;-)



Blog ini bercuti dari 17.03.2010 - 23.03.2010

Ehem. Lama juga saya berfikir untuk mengambil keputusan ini. Akhirnya, saya mengambil keputusan ini juga. Iya, saya ingin bercuti dari blog ini selama beberapa hari bermula hari ini. Blog ini akan ditulis seperti biasa iaitu satu post sehari bermula hari Rabu 24 Mac 2010.

Saya tidak ke mana-mana. Masih di sini juga. Hanya bercuti dari menulis di blog ini untuk menumpukan perhatian kepada beberapa perkara yang menuntut perhatian sewajarnya. Disamping sememangnya saya memerlukan cuti rehat ini;-)

Doakan semoga saya dapat menikmati cuti saya ini dengan baik dan semoga saya dapat memanfaatkan cuti ini dengan sewajarnya. Sehingga saya kembali selepas bercuti nanti. Saya mendoakan anda dan keluarga sentiasa dikasihi dan di sayangi Allah. Amin;-)





SCORPIANS - HOLIDAY




Music :rudolf schenker
Lyrics:klaus meine

Let me take you far away
You'd like a holiday
Let me take you far away
You'd like a holiday

Exchange the cold days for the sun
A good time and fun
Let me take you far away
You'd like a holiday

Let me take you far away
You'd like a holiday
Let me take you far away
You'd like a holiday

Exchange your troubles for some love
Wherever you are
Let me take you far away
You'd like a holiday

Longing for the sun you will come
To the island without name
Longing for the sun be welcome
On the island many miles away from home
Be welcome on the island without name
Longing for the sun you will come
To the island many miles away from home



22 ulasan:

  1. Alahai, time saya dah kembali ustaz pula nak bercuti ye..hehe..takpe2..selamat bercuti.. kadang2 blog juga perlukan cuti mcm tuan dia...erkk...

    semoga sihat2 selalu!!

    BalasPadam
  2. Salam...

    Selamat bercuti kitak..:)

    BalasPadam
  3. Salam.....
    Silakan bercuti....
    Selamat berehat... rekreasi minda utk N3 yg semakin mantap lagi....
    :-)

    BalasPadam
  4. Salam... selamat bercuti...

    BalasPadam
  5. slmt brcuti.. dulukan mana yg lebih pnting

    BalasPadam
  6. Assalammualaikum warahmatullah...

    Selamat bercuti ustaz...semoga semuanya selamat masa cuti ni...hehehe...:-)

    BalasPadam
  7. salam Ustaz

    cuti ya
    cuti tulis saja kan...hehehehehehhe

    BalasPadam
  8. SELAMAT BERCUTI ustz..
    Cuti bertunang kut

    BalasPadam
  9. tokwan nak cuti terus dari blog, kalau ada pun cuma nak baca saja dari blog anak cucu tokwan untuk dapat info

    BalasPadam
  10. selamat bercuti ustaz...
    moga bertambah idea untuk menulis blog sekembali dari cuti nanti... :)

    BalasPadam
  11. selamat bercuti Ustaz. Knur mungkin dpr siapkan 24hb kot text yg baru ustaz hantar tu. BOleh tak?

    BalasPadam
  12. Afida Anuar:

    Salam Afida.

    Selamat kembali dari Tanah Suci.

    Terima kasih Afida;-)

    BalasPadam
  13. Abd Razak:

    Salam Abd Razak.

    Auk.. ari tuk dah habis cuti.

    Terima kasih Abd Razak;-)

    BalasPadam
  14. ari:

    Salam Mbah Ari.

    Iya, Insya Allah..

    Terima kasih Mbah Ari;-)

    BalasPadam
  15. umi_e:

    Salam Kak Hajah Ummie.

    Alhamdulillah sudah bercuti.

    Terima kasih Kak Hajah Ummie;-)

    BalasPadam
  16. maiyah:

    Salam Kak Maiyah.

    Alhamdulillah. Saya sudah bercuti untuk memberi perhatian kepada perkara yang penting dan mendesak.

    Terima kasih Kak Maiyah;-)

    BalasPadam
  17. yatie:

    Wa'alaikum salam warahmatullahi wabarakatuh, Ustazah Yatie.

    Alhamdulillah, sudah bercuti dan sudah berehat. Insya Allah selamat selalu, amin.

    Terima kasih Ustazah Yatie;-)

    BalasPadam
  18. Fid:

    Salam Kak Fid.

    Iya, cuti menulis di blog ini tapi bukan cuti menulis. Bercuti untuk fokus menulis, hehe.

    Terima kasih Kak Fid;-)

    BalasPadam
  19. Mama Tanjong:

    Salam Mama Tanjong.

    Insya Allah, nanti bila saya cuti bertunang saya akan siarkan gambar dan video nya, hehe;D

    Terima kasih kak Mama Tanjong;-)

    BalasPadam
  20. Tokwan:

    Salam Tok Wan.

    Saya gembira jika blog saya ini termasuk blog anak cucu yang Tok Wan sudi baca. Selamat berehat Tok Wan.

    Terima kasih Tok Wan;-)

    BalasPadam
  21. sya:

    Salam Kak Sya.

    Alhamdulillah dah cuti. Iye bener. Masa cuti dari blog inilah idea mencurah-curah tapi saya ingatkan diri bahawa saya sedang bercuti dari blog ini dan tidak boleh menulis sebab cuti.

    Sekembali dari cuti ini maka bermulalah idea-idea itu diperlukan.

    Terima kasih Sya;-)

    BalasPadam
  22. temp. housewife:

    Salam Kak Nuradyani.

    Alhamdulillah sudah selamat semua Kak Nur. Saya ucapkan selamat kembali ke Malaysia tak lama lagi.

    Terima kasih Kak Nur;-)

    BalasPadam